auviworks_realisme

Auviworks werkwijze (5 stappen)

1. Wat is de boodschap van jouw film?

De video die waarin u straks te zien bent gaat voor altijd op het internet. Uw videoboodschap is dus groot belang. Wat wil u van de kijker nadat hij uw video heeft bekeken? Is het een presentatie of wil u dat hij naar uw winkel komt? Het is dus belangrijk om uit te leggen wat het belang voor de kijker is om jouw video te bekijken.

2. Kies een filmpakket (of ontvang een offerte op maat)

Nadat wij weten welk soort video u wil laten maken, u kunt hier kiezen uit:

  • basic bedrijfsvideo
  • starter bedrijfsvideo,
  • pro bedrijfsvideo,
  • premium bedrijfsvideo,
  • logo animatie,
  • product video,
  • reportage video,
  • reporter video introductie,
  • review video
  • pitch persoonlijk/zakelijk.

Na betaling ontvangt u een email met instructies (tijdens kantooruren). Wij maken met u een afspraak om te gaan filmen. Voor de uitgebreidere pakketten kunt u ook een offerte aanvragen per email (auviworks@icloud.com)  Wij gaan een prijsvoorstel maken op basis van alle onderdelen. Lengte video, locatie, muziek, voice-overs, ondertitels toevoegen logo’s en animaties. Hieruit komt een vast bedrag waarvoor wij uw video gaan produceren. U kunt de offerte online bekijken goedkeuren. Hierna vragen wij u 50% vooruit te voldoen en 50% bij oplevering.

3. Filmen, montage, preview

Wij komen vandaag bij u filmen! Op elk pakket staat een opname duur. Mocht het noodzakelijk zijn dan komen we meer uren filmen. Hierna maken onze editors een ruwe montage die aan u online als preview wordt aangeboden. Afhankelijk van het pakket zijn kleine aanpassingen mogelijk.

4. Oplevering complete film, direct geschikt voor gebruik.

U heeft kunnen kiezen hoe u de film wilt ontvangen, op een usb-stick, via een bestand of code die u gemakkelijk in elke website kan plakken. Ook persing op een dvd is mogelijk, hoewel dit niet meer zo vaak gebeurd.

5. Deel uw film met de wereld!

Echt scoren doet u pas als de video vaak bekeken wordt. Publiceer de video dus op uw homepage. Deel uw video ook via YouTube en Vimeo en de sociale netwerken zoals Facebook, Linked-in, Twitter en Instagram. (wij kunnen u helpen bij het publiceren van uw video)


Kern van onze video’s

Vast onderdeel van onze werkwijze en het overbrengen van uw boodschap uit uw video.

  1. herkenning – affiniteit met de videoboodschap/product/presentatie
  2. toepassing – bruikbaar op meerdere platforms
  3. logische opbouw – wie, wat, waar, hoe en waarom
  4. interactie – motiveer uw kijker tot actie

Wil je meer klanten, een bedrijf promoten, een aankondiging doen of een persoonlijke presentatie maken, dan is de boodschap belangrijk. Want je wil vast dat de kijker iets gaat doen nadat hij de film heeft bekeken. De kijker zal zich bewust of onbewust afvragen:

  • Wat heb ik daaraan?
  • Wat is het resultaat voor mij?
  • Wat levert mij dat op?

80% van het internetverkeer wordt door video verbruikt. U heeft ook baat bij een visuele presentatie. Door één of meerdere video’s wordt u beter gevonden en dat levert u meer klandizie en omzet op.